Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

Menu

2014. március 30., vasárnap

Zombi apokalipszis kihívás

Ezt a kihívást AW blogján láttam, és egyből megtetszett, úgyhogy úgy döntöttem, én is megcsinálom. Eredetileg A nagy Gatsby és A könyvtolvaj lett volna még benne az öt kedvenc könyvembe, de az első a bátyámnál van, a másodikat pedig egy barátnőmnek adtam kölcsön. Tehát így alakultak a könyvek:

Gyűrűk ura 1., Csontváros, Napos oldal, Harry Potter 3, Trónok harca.

A szabályok a következőek:
1.Válassz ki öt kedvenc könyvet.
2. Írd fel a címeiket kis lapokra.
3.Van tíz kérdés, könyvenként kettő.
4.Húzz ki egy lapot, és az első két kérdés ahhoz a könyvhöz kapcsolódik. Üsd fel találomra, és az első név amit meglátsz, az lesz a válasz a kérdésre.

FIGYELEM. Spoilerek előfordulhatnak.

Az első könyv: Trónok Harca

1.Az első személy, aki meghal: Robert Baratheon. Ez vicces. Nagyon vicces. A könyvben nem ő volt az első, aki meghalt, de talán az első fontosabb szereplő, aki távozott. Szegényke, a zombi apokalipszisben sem élne sokáig.

2.Az a személy, akit megakadályozol, hogy elszökjön a zombik elől: Havas Jon. Na, ezt ne! Az egyik kedvenc szereplőm a könyvben, bár sokszor volt közöttük nézeteltérés (Ygritte, khm), azért biztos nem akadályoznám meg, hogy elmeneküljön.






A második könyv: Harry Potter és az azkabani fogoly

3.Az első személy, aki zombivá válik: Dumbledore. Valamiért sose csíptem az öreget, bár mindenféleképpen hasznos segítség lett volna a zombik ellen. Ettől függetlenül nem sajnálom.

4.Az a személy, aki engem akadályoz meg, hogy megszökjek a zombik elől: Makesz. Őt lehet személynek nevezni? Végül is... de legalább nem egy pozitív szereplő akarja a halálomat. Van ennyi boldogság ebben a kérdésben.







A harmadik könyv: Gyűrűk ura - A gyűrű szövetsége

5.A csapat idiótája:  Gandalf. Na ne már, pont ő? Inkább a következő kérdésre lett volna ő a válasz. Viszont ha ő az idióta, akkor nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki az agy a csapatban.

6.A csapat agya: Pippin. Ez csalás! Pont felcserélődött a két szerep. Mondjuk ki tudja, Pippin butaságának volt haszna a történet folyamán.









A negyedik könyv: Napos oldal

7.A csapat gyógyítója: Nikki. Hát őt utáltam a könyvben, szóval nagyon nincs rá szükségem, mint gyógyítóra. 

8.A csapat fegyverszakértője: Anya. Számít az is, ha nem a nevét látjuk, hanem így, hogy anya? Inkább itt is megcserélném a két választ.










Az ötödik könyv: Csontváros

9.A veszekedős: Clary. Ez vicces, mert Clary pont egy olyan főszereplő volt, akit bírtam. Bár azt azért nem mondanám, hogy nem veszekedett a könyvekben.

10.A csapatkapitány: Raphael. Na őt egyáltalán nem követném, és megértem, ha Clary veszekedne vele. Nem szerettem ezt a karaktert, sőt a vámpírokat se. Bár ha átváltoztat minket, akkor van esélyünk a túlélésre.







Köszönet a kihívásért, AW-nak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése