Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

Menu

2013. október 2., szerda

SZJG 6. - Ketten kritika

Fülszöveg
December 20-a Reni életének legboldogabb napja, és ettől kezdve minden megváltozik. 
De vajon csak jó értelemben? Vajon meddig tart a váratlanul jött boldogság? És Reninek sikerül-e nemcsak megszerezni, de meg is tartani Cortezt? Mi mindennel kell megküzdenie a saját félelmein, gátlásain kívül? Hisz Cortez a suli legmenőbb sráca, mindenki rajong érte, Reni viszont, legalábbis a saját megítélése és persze Kinga szerint, a „nyomik” táborát erősíti… 
A 11. osztály 2. féléve is tele van izgalmakkal, akárcsak a korábbiak: Dave például élete eddigi legnagyobb próbatételén megy keresztül, Kinga még önmagát is felülmúlja egy diszkóban, Corteznek iskolapszichológushoz kell járnia, Viki „kiborítja a bilit”, Reninek pedig váratlan vendég érkezik a születésnapjára…

Véleményem: vigyázat, spoileres!

Tényleg nem fogok többet hallgatni másokra. Nekem már az ötödik rész sem tetszett annyira, mint másoknak, a hatodik pedig - bár négyes, de gyengébb négyes. Azt mondom, hogy a négyes pontozásúak közül a harmadik és a negyedik rész tetszik a legjobban, mert ott volt értelme a sírásnak, a bánatnak. De most? Nem láttam sok értelmét.

Azt írták páran, hogy Cortez és Reni sokat fog veszekedni, aztán lesz csak álompár. Nos én nem tudom, így a hatodik könyv végén túl vagyunk már a hisztiken, vagy számítsak még valamire? Csak mert én ilyen beleképzelt problémákon kívül nem láttam nagyon sok mindent. Talán az a hónapforduló elfelejtés volt egy kicsit "gonosz" dolog Corteztől, de a többi? Tényleg az bizonyít egy kapcsolatot, hogy fent van a facebookon? És Reni miért ilyen ostoba? Most már tényleg látom, hogy Laura egy tökéletes könyvmolyt akart kreálni, de nem sikerült, mert Reni szerintem az egyik legrosszabb főhős, akiről valaha olvastam. Egy konkrét dologban nagyon jó (talán túl jónak sikerült is ábrázolni), viszont más téren rettentő korlátolt a látásmódja. Például a zene, vagy a filmek, na az nagyon kiakasztott. Értem én, hogy melyik lánytípust akarta megragadni Laura, hogy a legtöbb embernek sikerüljön azonosulni vele, de olyan kultfilmeket nem szeret, amiket nem értettem. Ráadásul rengeteg dolgot elítél, pedig pont olyan típus, aki nem szereti, ha vele ezt teszik.

Na és Arnold. A nagy-nagy kérdés. Amit olvastam róla. Nagy veszekedés. Mégis hol? És Arnold megváltozott. Miért is? Biztos ugyanazt a könyvet olvastuk? Arnold egyáltalán nem változott meg, nem lett szemetebb, ő mindig is ilyen típusú fiú volt, és a Reni iránt táplált szerelme miatt pedig pláne, hogy utálja Cortezt. De tényleg gondoljatok bele, mennyire fájhat neki, hogy a szeretett lányt mással látja. És nem akarta őket szétszedni, meg Cortez ellen hangolni, egyszerűen csak kivetítette a haragját és kétségbeesését a lányra. Szerintem ha fordítva történne ez, mindenki rohanna sajnálni Cortezt, hogy jaj szegény, pedig szerintem Arnoldot is lehetne sajnálni, és nem elpártolni tőle. Mert egyáltalán nem lett egy hűdemilyen bunkó. Még mindig nagyon kedvelem, és kedvelni is fogom.

Cortezt pedig lehet nem. Még mindig nem szeretem! Még csak szimpátiát sem érzek iránta. Az a húzása jó volt, hogy kiállt az ablakba és megmondta, hogy szereti Renit, de nekem ő akkor is annyira semleges. Persze milyen kedves, hogy szeretné, ha megmaradni Reni eddigi élete, viszont ez engem egyáltalán nem hat meg. Annyi talán igaz, hogy Arnold tényleg jobban befolyásolta Renit, mint Cortez (ezt minden Arnold-imádatom ellenére mondom), és Reni tényleg pozitívabb lány lett Cortez mellett, de megmondjam az őszintét? Én szívesen olvasnék Cortezről, de nem úgy, hogy neki Reni az igazi. Mert nekem ők még mindig csak két nedves fa egymás mellett. Legyen már valami izgalom! Tudjam már meg, hogy miért szereti Cortez Renit! Már csak egy év, három könyv. Tudom, hogy hiányozni fog minden hülyesége ellenére ez a sorozat.

Értékelés: 5/4
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Arnold, Zsolti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése