Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

Menu

2013. október 30., szerda

Angyalnyár - kritika

Fülszöveg
Clara szabadulni igyekszik az emlékektől, amelyek Wyomingban kísértik, és a jövőre utaló látomásoktól, amelyekkel egyelőre nem képes szembenézni – ezért tökéletes menekülésnek tűnik, ha a nyarat Olaszországban tölti legjobb barátnőjével, Angelával… 
Amióta Angela az eszét tudja, mindig azt magyarázták neki, hogy a szerelem veszedelmes, egy percre se hagyja őrizetlenül a szívét. Két éve azonban, amikor megismerkedett Phennel, elhatározta, hogy mindenáron közel kerül hozzá. Most döntenie kell, megoszthatja-e Clarával a titkát, vagy ha elmondja neki az igazságot, azzal kockára tesz mindent, ami fontos a számára. 
A hol Angela, hol Clara nézőpontjából kibontakozó történet bemutatja a felejthetetlen nyarat, amely próbára teszi a két lány barátságát, és visszavonhatatlanul megváltoztatja az életüket.

Véleményem: vigyázat, spoileres!

A Maxim kiadó egyértelműen kezdi belopni magát a szívembe. Remek könyveket ad ki magyarul, még nem is olvastam olyat tőlük, ami annyira rossz lett volna. Nem jellemző a hazai kiadókra (ami egyébként bizonyos szemszögből érthető is), hogy kiadják ezeket a kiegészítő novellákat. Ennek egyszerű a magyarázata, ezek külföldön többnyire ebook-ként jelennek meg, ami nálunk még nem annyira elterjedt, így nem is várhatjuk, hogy minden ilyen kis történet nyomtatásban megjelenjen. Viszont ezzel megtették, és nagyon örülök neki, mert kellemes olvasmány volt.

Igaz röpke háromnegyed óra alatt elolvastam, mert tényleg nagyon rövid (98 oldal), de egyáltalán nem bántam meg. Sőt, szerintem nagyon jó kis történetet alkotott meg Hand, azt sajnálom, hogy Angela szerelmi élete nem egy egész kötetet kapott, biztosan úgyis élveztem volna. Így éppen csak belecsöppentem az eseményekbe, hamar elment a majdnem száz oldal. Nem volt részletesen kibontva semmi, igazából én azt sem bántam volna, ha Clara nem kap saját szemszöget, mert ez inkább Angela-ról szólt. És így, hogy kapott egy saját szemszöget, sokkal jobban megkedveltem, már mögé látok a karakternek, ennek nagyon örülök. Phen pedig... hát nagyon édes angyalsrác, mit srác, inkább férfi. Nagyon élveztem olvasni a kettejük kapcsolatát, mert gyönyörűen meg volt írva. Igazából azért is, mert kicsit megjelent benne a művészet, és ettől kapott a novella egy nagyon kellemes kis atmoszférát. Főleg azért is, mert Olaszországban játszódik. Nem is nagyon tudok mit mondani rá, jó kis kiegészítő kötet volt, örülök, hogy elhozták nekünk, magyar olvasóknak is, mert sajnálnám, ha nem lenne ott a polcomon Phen és Angela története. Így viszont teljesen kerek, és nagyon remélem, hogy egymásra találnak majd a befejező kötetben. Tényleg nagyon jó volt, csak rövid. Ahogy az értékelésem is. De száz oldalról nem is lehetne nagyon bővebben írni.

Értékelés: 5/5
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Phen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése