Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

Menu

2013. február 1., péntek

Vadászat #3


Na jó, remélem senkinek nincs rossz véleménye rólam, amiért a héten már a harmadik könyves posztot hozom. Egyszerűen csak szeptember óta felhalmozódott egy kis pénzem, és már úgy éreztem, annyi könyv van a listámon, hogy párat ideje megvennem. S mivel a bátyámnak volt két 500 Ft-os kuponja az Alexandrába, mért ne használnánk ki a lehetőséget? 

Az Éjszakai Cirkuszról még Daisu blogján olvastam, és nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Megtetszett a történet, úgy hogy arra gondoltam, miért is ne?
Aki ismer, annak nem újdonság, hogy szeretem a XX. századot, a jazz világát, Fitzgerald pedig egy remek író. Úgy döntöttem hát, hogy most az ő könyveit fogom beszerezni, hétfőn Az éj szelíd trónján került a birtokomba, most pedig a Szépek és átkozottak. Antikváriumban nem találtam régebbi kiadást, úgyhogy maradt ez a szép új borítójú példány. Már alig várom, hogy elolvassam őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése