Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

Menu

2013. január 16., szerda

Félévi


Hétfőn hiányoztam, ezért csak tegnap kaptam kézhez a félévi bizonyítványomat. Mindenképpen fejlődés a tavalyi félévhez képest, bár nem vagyok megelégedve vele túlságosan. Hogy miért, azt alább kifejtem.


Nyelvtan
5
Irodalom
Matek
5
4
Történelem
3
Társadalomismeret
4
Angol
4
Rajz
4
Testnevelés
5
Fizika
3
Informatika
4
Közgazdaságtan
5
Marketing
4
Külalak
5
Magatartás
4
Szorgalom
4

A pirossal jelzett jegyekkel nem vagyok megelégedve. Először is a történelem, nagyon jól indítottam év elején, csak aztán egyszer nem tudtam tanulni a témazáróra, de bementem megírni, nagy meglepetés: egyes lett. Utána meg már nem nagyon bírtam kijavítani. Igazából középiskolában rettenetesen megutáltam a történelmet, pedig általánosban a kedvenc tantárgyam volt.
A másik pedig az angol, ami négyes. Házifeladat hiány, bejelentetlen szódolgozatokból született egyes, amik lehúzták az átlagot. Az angolt se csípem mostanában. Igazából a tantárgyat mindig is utáltam, de beszélni szeretek angolul, a nyelv tetszik. Na mindegy, nem mentegetem magamat.
Igazából kicsit rosszul esett, hogy közgazdaságtanból és nyelvtanból nem kaptam dicséretet színötösre, de az ötös az ötös, mindegy az a D. Csak szép lett volna. 
A magatartást viszont nem értem, nem hiszem, hogy olyan rossz lennék. De mindegy, azt úgyse nézik sehol. Végső soron még ez a félévi sem számít sehol (hála a jó égnek), év végéig pedig még javíthatok.

komentarze

  1. Szia!
    Teljesen megértem, hogy hiányolod a dicséreteket. Nem olyan egyszerű színötösnek lenni, szóval szerintem megérdemelted volna, hogy kapj. :)
    Hogy én mennyire utálom, amikor nem jelentik be a dolgozatokat, arra szó nincsen! Szerencsére nálunk nem gyakran van rá példa. Igazságtalan, mert természetes, hogy arra készülsz jobban, amiből biztos a számonkérés...
    Külalakból pedig, ha lenne nálunk, tuti megbuknék. :D
    Sok sikert kívánok a javításhoz, menni fog! :)
    Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm szépen :) Közben megnéztem más ellenőrzőjét is, és ugyanabból a tantárgyból ő sem kapott dicséretet, pedig ő is színötös. Lehet akkor a tanár úgy egyáltalán nem ad senkinek.
      Bejelentetlen dolgozat mellett a másik halálom, amikor órán valaki rosszul viselkedik, és ez miatt ír az egész osztály.
      Külalaknál sokat dob, ha dolgozatoknál nem satírozza át az ember a hibát, hanem szimplán áthúzza. Arra nagyon harapnak a tanárok :D
      Köszi szépen, remélem ki tudom a törit meg az angolt javítani :)

      Törlés