Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

Menu

2013. január 28., hétfő

Vadászat #1

Mai zsákmány az antikváriumban:



Nagyon jó volt ma hóesésben és mínuszban sétafikálni a városban, míg végre tudtam venni egy könyvet. Eredetileg az Ulysses-t akartam, de az egyik könyvesboltban sem volt, csak hozatni tudnak, de hát annyiért, hogy azt sokallom. Azon is kiakadtam, hogy egy (!!) antikvárium van Baján, illetve üzemel egy a piacnál is, de csak szerdán és szombaton, és akkor is csak délelőtt. Hát ez felháborító, kérem szépen. Na mindegy, aztán eszembe jutott, hogy más könyvet is írtam fel a listára, kár, hogy csak Fitzgerald jutott eszembe hirtelen, mert már tudom, hogy jó sokat felírtam. Csak nem tudom hova fogom tenni, tele van a polcom. A mangákat kellene eladnom, de nincs szívem.



– Szerelmes lettem a parton – mondta Rosemary.
– Kibe?
– Először egy csomó emberbe, aki csinosnak látszott. Aztán egy férfiba.


Mondjuk mikor az egyik boltban az eladó Fitzgerald regényre rámondta, hogy A NAGY GACCBI azt hittem sírva rohanok ki a boltból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése