Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

Menu

2012. december 26., szerda

Blog #1


Úgy döntöttem visszatérek blogspotra. Sokkal kényelmesebb nekem, mint a gportal, meg itt mindig úgy érzem, sikerül elbújnom néhány kíváncsi tekintet elől. Ami azért nem árt. Persze most mondhatná a kedves olvasó, hogy persze, el akar bújni, mégis a neten ír. Ez egy annyira bugyuta felfogás. Nem fogok kirakni magamról képeket - még az kéne -, ezáltal a kedves olvasó sem fogja megtudni, hogy kit rejtenek a sorok. Meg aztán nem is csúnyítom el a netet a ronda arcommal. Na ne, fő a magabiztosság!

A visszatéréssel együtt egyszerre próbálom kicsit derűlátóbban figyelni az eseményeket. Ebben a blogban nem fogok panaszkodni, hisztizni, ez egy boldog blog lesz. Mint én. Illetve igyekszem. De nem olyan fogmosós ízé, hogy az a legnagyobb örömem, hogy kaptam egy piros fogkefét. Haha, tudom nem volt vicces.

Valamint el fogom kápráztatni a kedves olvasót a béna - dehogyis, tök klassz (se) novelláimmal. Mert kell egy hely, ahová felrakom őket, és ez nem a fész lesz. Ott ugyanis egy-két ember belájkolja - de utálom ezt a szót - betetszikeli, aztán cső. Elkeveredik, itt meg azért lenne egy rendszere, kiraknám twittere (vagynem) és így rejtve is maradok. Micsoda alkut kötöttem magammal. Így Karácsony másnapján tehát a blog életre kelt. :) Wish me luck.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése